1pxProducenci
1pxPromocje
Klamka Nerina R AS Slim chrom polerowany  Aprile
Klamka Nerina R AS Slim chrom polerowany Aprile

223,00 zł

Cena regularna: 243,00 zł

Najniższa cena: 22,00 zł
szt.
Klamka Arnica R SLIM złoty polerowany
Klamka Arnica R SLIM złoty polerowany

152,00 zł

Cena regularna: 160,00 zł

Najniższa cena: 160,00 zł
szt.
Klamka Cali chrom
Klamka Cali chrom

94,00 zł

Cena regularna: 97,00 zł

Najniższa cena: 97,00 zł
szt.
Klamka Rumba Fit, mosiądz matowy
Klamka Rumba Fit, mosiądz matowy

54,89 zł

Cena regularna: 58,19 zł

Najniższa cena: 58,19 zł
szt.
Klamka Qubik Fit, kolor mosiądz matowy
Klamka Qubik Fit, kolor mosiądz matowy

54,89 zł

Cena regularna: 58,19 zł

Najniższa cena: 58,19 zł
szt.
Klamka York chrom /biały
Klamka York chrom /biały

90,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł
szt.
Klamka Raflesia Q AS Slim kolor miedziany Aprile
Klamka Raflesia Q AS Slim kolor miedziany Aprile

285,00 zł

Cena regularna: 302,00 zł

Najniższa cena: 302,00 zł
szt.
1px Zwroty i reklamacje

Zwroty i odstąpienia od umowy

  1. Zamawiający może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg 14 dniowego terminu rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu pod wskazany przez Zamawiającego adres
  3. Zamawiający może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy z zachowaniem wyznaczonego terminu. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@superklamki.pl, do celów dowodowych wymagana jest forma pisemna oświadczenia.
  4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia oferowanego przez Sprzedawcę, wyjątek od powyższego terminu zwrotu stanowi przypadek gdy Konsument nie zwróci towaru. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Prosze nie odsyłać towaru przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dane do zwrotu: FHU Abrex Ewelina Cirocka  Borkowo ul. Kartuska 24, 83-330 Żukowo 
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy: w której przedmiot umowy jest wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Zwrotom nie podlegają też przedmioty rozpakowane na których widać ślady użytkowania lub ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,. Sprawne, nieużywane produkty zwracane, muszą być zapakowane w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.

Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o gwarancję która wynosi 12 miesięcy lub na mocy przepisów dotyczących rękojmi w kodeksie cywilnym w okresie 24 miesięcy od dostawy towaru. 
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail Sprzedawcy sklep@superklamki.pl.
  3. W reklamacji należy zawrzeć m.in. datę zakupu, zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy. Kupujący przesyła reklamowane produkty Sprzedającemu opłacając koszt transportu, w przypadku uznania reklamacji przez Sprzedającego koszty transportu zostaną zwrócone Kupującemu. 
1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl